keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

Kulkukortitko hukassa?

Toivottavasti ei mulla ainakaan enää.
Mä olen avainnauhojen suurkuluttaja, siis siinä mielessä että sellainen roikkuu joka arkipäivä kaulassa aamusta kotiintuloon saakka.
Töissä kun ei pääse mihinkään ilman kulkukorttia, niin pakko sen on roikkua kaulalla tai muuten mä jäisin ovien taakse vähän väliä.
Olin ihan pulassa kun edellinen jo pari vuotta palvellut nauha meni poikki ja jouduin muutaman päivän kulkemaan kulkukortti kädessä, ei ollut mulle helppoa ei.

Ei siis muuta kuin helmipakki esille ja töihin. Pikaisesti siis yhtenä iltana pujoteltu avainnauha.



Toivottavasti kestää taas sen pari vuotta, tai ainakin siihen asti että saan tehtyä vaihdokin. Olisihan se kiva jos saisi aikaiseksi vaihdella nauhaa vaikka vuodenaikojen mukaan. 
Se saattaa toki olla tällaiselle perusväreiltään musta-valko-harmaalle ihmiselle hieman haasteellista.

-Minna-






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti